عکس | درگیری دانشمندان با دزدان دریایی و شکارچیان برای تصویربرداری از این حیوان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تیمی از محققان زیست شناس با تلاش های فراوان با استفاده از 20 دوربین تله‌ای که معمولا برای مشاهده حیوانات به صورت نامحسوس کار گذاشته می‌شود، توانستند آن را مشاهده و تصویر آن را ضبط کنند.آن‌ها چند روز در جزیره پاپوآ گینه نو اسکان داشتند و تنها چند روز قبل از خروج تیم در روستاهایی در دامنه غربی کوه کیلکران، مرتفع ترین قله جزیره، به هدف خود رسیدند. اولین باری است که دانشمندان از سال 1882 تاکنون این پرنده را که مدت ها گم شده بود ثبت کرده اند.بیشتر بخوانید:کشف راز جاودانگی یک موجود عجیب / عکسعکس | این جانور هیچ‌جوره نمی‌میرد؛ کشف گونه‌ای تازه از خرس‌آبی دانشمندان را شگفت‌زده کردعکس | پیش بینی شگفت انگیز سبقت نیجریه و پاکستان از آمریکا در سال ۲۱۰۰ !آن ها میگویند برای کشف این حیوان مجبور به رویارویی با دزدان دریایی و شکارچیان همان حیوان شدند.اطلاعات بسیار کمی در مورد این گونه کمیاب وجود دارد اما این تیم امیدوار است اطلاعاتی که جمع آوری کرده اند بتواند برای محافظت از این نوع پرندگان باقیمانده استفاده شود.

بایدن موفق به تماس تلفنی با ترامپ شد+ جزئیات

ایرنا : کاخ سفید در بیانیه‌ای اعلام کرد که جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در تماس تلفنی با دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق و نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات آتی ریاست جمهوری این کشور با او درباره دومین سوء قصد نافرجام علیه وی گفت وگو کرده است.